კიბერ მარკეტინგი

გაიგეთ მეტი!

01 ნოემბერი 2017

რა არის საჭირო იმისთვის რომ საკუთარი Online მაღაზია გქონდეს?
რათქმაუნდა სწორი გუნდის პონვა, რომელსაც ეს საქმე უკეთებია წლების მანძილზე და თავიანთი საქმის პროფესიონალები არიან.
პროფესიონალიზმში კი ნაგულისხმევია ის ყველა დეტალი რომელიც დამკვეთს შეიძლება გამორჩეს ან სულაც არ იცოდეს, ამიტომ ჩვენ გთავაზობთ უკვე მზა Online Market-ს რომელშიც თავიდანვეა გათავალისწინებული ყველა ის საჭიროება რაც გამართულ პლატფორმას სჭირდება.
მოდით ეს საჭიროებები გავყოთ რამოდენიმე ნაწილად 
1. მომხმარებლის მხარე (ანუ ის ყველაფერი რაც საიტზე შემოსულ მომხმარებელს უნდა დახვდეს)
სწორად განლაგებული პროდუქცია , სასაქონლო კატეგორიები და ქვეკატეგორიები, ძებნის ველი, შემოთავაზებული პროდუქცია (რეკომენდირებული) და ფასდაკლებული პროდუქცია.
საინფორმაციო პანელი (სადაც მომხმარებელი შეძლებს მარტივად მოიძიოს ინფორმაცია ყიდვის შესახებ, განვადების შესახე და ასევე საიტის მოხმარების პირობები).
დეტალური ინფორმაცია კონკრეტული პროდუქტის შესახე (აღწერილობა,სურათები,ვიდეო მასალა,ფასი და ა.შ.)
კალათი (ანუ ადგილი სადაც მომხმარებელი შეძლებს ყიდვამდე მოათავსოს ყველა ის ნივთი რომელიც მას აინტერესებს)
გადახდის მეთოდი (ბარათით,ნაღდი ან განვადებით)
ტოპ პრდუქცია (ანუ კატეგორია სადაც მომხმარებლები შეძლებენ ნახონ ონლაინ რეჟიმში ის ნივთები რომლების გაიყიდა ბოლოს ან რომლებიც გაიცა განვადებით ან სულაც ის ნივთები რომლებზეც განვადება არის შევსებული და დამტკიცების მოლოდინშია)
2. ადმინისტრაციის მხარე
ეს არის სპეციალური გვერდი საიტზე საიდანაც 
ადმინისტრაცია შეძლებს ახალი პროდუქციის დამატებას.
არსებულ პროდუქტზე ფასის დაკორექტირებას, ფასდაკლების გაკეთებას ან რომელიმე კატეგორიაში ახალი ქვეკატეგორიის დამატებას და მას ამისთვის არ დაჭირდება პროგრამული უნარ ჩვევები.
ნახავს რა ნივთებია გაყიდული საიტზე , რომლებია უკვე ჩაბარებული მყიდველთან, რომელი ნივთებია ჩასაბარებელი, შეძლებს კონკრეტული ნივთის მყიდველზე ინფორმაციის ამოღებას და ა.შ.
შეძლებს ნახოს რომელ ნივთებზეა ონლაინ განვადება შევსებული და შესაბამისი ბანკიდან რა პასუხია კონკრეტულ განვადებაზე (მოლოდინში,დამტკიცებულია ან არაა დამტკიცებული)
შეძლებს თანამშრომლების მობ ნომრების დამატებას ან კორექტირებას, რომლებას ნივთის გაყიდვის შემთხვევაში ეგზავნებათ sms შეტყობინება.
შეძლებს მის ბაზაში არსებულ ნომრებზე ( ნომრებზე ვისაც ოდესმე რამე შეუძენია თქვენი პლატფორმიდან) შესაბამისი აქციის ან სიახლის SMS-ის სახით გაგზავნას.
3. SEO Optimization ანუ საძიებო სისტემებში თქვენი საიტის მოძიების ალბათობის და წამყვან პოზიციაზე გამოჩენის მექანიზმები.
ეს მხარე ყველაზე მნიშვნელოვანია საიტისთვის, მიუხედავად იმისა რომ ამის შესახებ მოხმარებელიც და ადმინისტრაციაც პრაქტიკულად ვიზუალურად ვერ ხედავს ვერაფერს და ის ავტომატურად უნდა გენერირდებოდეს ან კორექტირდებოდეს იმის მიხედვით, როდესაც საიტზე ახალი ნივთი დაემატება და შესაბამისი მექანიზმებით აწვდიდეს და ანახლებდეს ინფორმაციას საძიებო სისტემებში.
SEO მნიშვნელობა და უპირატესობა იმაშია რომ მას შეუძლია საძიებო სისტემების საშუალებით თქვენს საიტზე შემოიყვანოს პოტენციური მომხმარებელი, რომელთა დიდი ნაწილი შემოსვლისთანავე მზადაა იყიდოს პროდუქტი თქვენს საიტზე თუ პირობები და ფასები მისთვის მისაღები აღმოჩნდება.
ჩვენ კი ამ ყველაფერს უკვე გამზადებულს გთავაზობთ ჩვენს ძრავში Cyber Market 1.0.5 .

მსგავსი სიახლეები

მხოლოდ 2 დღე!

24 ნოემბერი 2018
50%-მდე ფასდაკლება ONLINE დაზღვევის პოლისზე!
დეტალურად

სამჯერ მეტი სარგებელი უპერასგან

15 ნოემბერი 2017
აქცია 31 დეკემბრის ჩათვლით გაგრძელდება!
დეტალურად

გაიგეთ მეტი!

01 ნოემბერი 2017
რა არის საჭირო იმისთვის რომ საკუთარი Online მაღაზია გქონდეს?
დეტალურად

ყველა პეკინელის საყურადღებოდ!!!

01 ნოემბერი 2017
სამოგზაურო დაზღვევის შეძენა უკვე შეგიძლიათ GPC-ს პეკინის ფილიალში...
დეტალურად